brandtjes.reismee.nl

Dag 29: van Delphi naar Parga

De navigatie gaf aan dat de rit 9u gaat duren om van Delphi naar Parga (aan de Griekse noord-west kust) te rijden. We zijn dus op tijd aan de reis begonnen, maar gelukkig liep de tijd gedurende de reis snel terug en uiteindelijk hebben we dit stuk in ongeveer 5u gedaan. De camping Enjoy Lichnos ligt direct aan zee, maar om daar te komen moet je wel eerst een steil weggetje naar beneden. We hebben de remmen van de caravan wel even geroken, maar het is wel goed te doen. De camping ziet er redelijk uit. Het ligt aan een mooie baai. Het sanitair is redelijk. Geen enkele wc pot heeft een bril. De douches zijn ook redeljk. We hadden geluk: we konden een plaats direct aan zee krijgen en we hadden dus een prachtig uitzicht op het blauwe water. Misschien was de plek nog mooie als in Delphi, maar het waren wel 2 verschillende uitzichten.

De rest van de dag hebben we lekker van het uitzicht genoten en op het terras gezeten.

ilona en björn

hoi jullie reizigers...ff een vraagje..waarom zien we geen fotos?? We genieten van de verhalen maar een fotootje nu en dan zou niet verkeerd zijn..maar wellicht is dat lastiger te publiceren op de blog?? Groetjes oet Zjweede

eric

Mee eens...