brandtjes.reismee.nl

Dag 24: van Skopje naar Litochoro in Griekenland

Omdat we erg slecht geslapen hadden en ze ons wel hadden mogen informeren over de overlast van de bruiloft en omdat de toiletten ook nog eens erg smerig waren, hebben we besloten ons beklag te gaan doen.36 euro per nacht en dan worden de toiletten nog niet eens schoongemaakt!

We gaan samen met onze Australische vrienden ons beklag doen, want zij hebben natuurlijk dezelfde overlast meegemaakt. De receptionist wilde ons wel helpen, maar wist niet hoe. Wij hadden spijtig genoeg namelijk al betaald. De manager kon hij niet bereiken, terwijl deze eigenlijk al aanwezig had moeten zijn. Na wat heen en weer gepraat kregen we een take away ontbijt aangeboden, waar we mee akkoord gingen. We kregen 3 grote pizzadozen mee, waar een geweldig ontbijt in zat en een fles jus d'orange. Alles er op en eraan. Toch vind ik het gek dat een camping als deze niet beter wordt beheerd, maar het zal de arrogantie zijn dat ze denken dat de mensen toch wel komen. Maar goed, wij zijn weer op weg. Pa weet de plannen van Griekenland en kijkt er erg naar uit, net als ma.

De reis verloopt spoedig en ook bij de grens zijn we er zo door. Na 4u komen we aan op de camping: Olympia beach. De camping ligt aan zee en ziet er mooi redelijk verzorgd uit. We zullen er 2 nachten blijven, omdat we morgen een lekkere luierdag zullen inlasten.

's Avonds gaan we lekker eten aan de Egeische zee...schitterend is het hier.