brandtjes.reismee.nl

Dag 11: rustdag

Hoi allemaal,

we habben 3 nieuwe verhalen toegevoegd (dag 9 en dag 10 ook). Na alle pech hebben we besloten een rustdag in te lassen. Daarbij komend zaten we natuurlijk nog met de lekke band, waar dus een grote spijker in bleek te zitten die 2 gaten had veroorzaakt. Bovenkant in, zijkant uit. De camping baas wist gelukkig een banden bedrijf 100m verderop waarvan hijde eigenaar kende. Hij is met ons meegereden en heeft hun uitgelegd wat er aan de hand was. Ze gingen gelijk aan de slag om de band te repareren en weer op de auto te zetten. Binnen half uur was alles weer klaar voor omgerekend 15 euro.

De rest van de dag hebben we heerlijk geluierd in de relax stoelen. Gelukkig is het niet zo warm hier (~30 graden), wat ook wel lekker is.

Morgen gaat de reis verder naar Boekarest. Dus hopelijk lezenjullie dan ook weer mee met onze belevenissen.

Groetjes van ons!

Ingeborg

Hoi vakantiegangers,
Als het bij deze pech blijft, dan is dat te overzien. Gelukkig was er volop hulp, in Nederland zouden ze je gewoon laten staan. Geniet maar lekker en denk aan jullie rust.
lieve groeten

Suus

Schweierfamilie wat een toestand!
Maar een relax dagje op zijn tijd is helemaal niet
Vervelend. Geniet er maar lekker van, rustig aan.

Liefs suus