brandtjes.reismee.nl

Dag 2: Erlangen naar Boedapest

's Ochtens vroeg om 8u vertrokken. Lekker vroeg dus, want het zou een lange reis zijn. Toch konden we goed doorrijden, omdat er geen vrachtverkeer was. Het weer werd steeds beter en de temperatuur steeds hoger. De navigatie werkte prima, tot in Boedapest centrum. Gelukkig toch de goede richting op gereden en opeens heeft de navigatie ons toch naar de stadscamping geleid. We kwamen 19/30u aan op Haller camping. Snel alles afgekoppeld en aangesloten en daarna bij het restaurant heerlijk gegeten en voetballen gekeken (finale EK) met een tafel van zo'n 20 jonge Oranje supporters, dus dat was wel lachen.

christiaan

geniet er maar van groetjes

Frans en Henny

Hallo wat leuk,een goed idee,we reizen zeker mee.
Van Frans moet ik zeggen dat Guus blij moet zijn dat hij niet met het vliegtuig mee moest.Veel plezier! hier is het hoog zomers nog steeds boven 30gr. groetjes Fr+H

Peter en Manon

Lieve groetjes van de Ridderweg, alles is hier verder goed.

Geniet nog van jullie mooie reis, en tot hoors.

Dikke kussen XXX

Connie

Ha jullie 3, leuk dat we weer mee kunnen genieten hahahaha zullen we zeker geregeld doen! Veel plezier en doe voorzichtig!!!!!!

Rene en Charlotte

Veel plezier en misschien tot gauw!

eric

Fijn dat jullie navigatie wel goed werkte...