brandtjes.reismee.nl

dag 1 vertrek Heerlen

Na op vrijdag Ralph nog hebben opgehaald in Leiden, zijn we vandaag (zaterdag) om 10.30u vertrokken. Afscheid genomen van de buren en na alles te hebben gechecked, begon de grote reis. In verband met een grote file tussen Aken en Keulen hebben we een korte omweg genomen. In de buurt van Frechen kwam Guus erachter dat hij de papieren vergeten was. De caravan hebben we afgekoppeld en Guus is 'even' op en neer naar Heerlen gereden. Een oponthoud van zo'n 2 uur. De rest van de reis naar Erlangen verliep erg goed. 's Avonds heerlijk gegeten en lekker biertje gedronken. Toen we net terug waren bij de caravan barstte een enorm noodweer met onweer los. Gelukkig geen schade aan de caravan en gewoon heerlijk geslapen.

Harry

Hey, leuk.... ik zal in elk geval jullie reis volgen! Veel plezier!. gr. H & E.
(trouwens mijn mail adres zal komende week vernaderen. Ik geef dit nog wel door!)

Björn en Ilona

Hahaha...echt iets voor Guus! Maar beter om dit te ontdekken een uurtje van huis dan ergens aan een grens met Hongarije..hihi. Björn wilde wel graag weten hoe de reactie van Jose was..haha. Veel plezier en geweldig deze blog! Liefs van ons